studiedag!

haft studiedag idag! dagen började med att jag vakna upp hos älskling :) sen gick vi upp, han åkte till skolan och jag tog 09:10 bussen hem. Väl hemma duschade jag och sen gick jag och la mig igen, var jättetrött så sov i några timmar. Hah, sen så gick jag ut för att träffa madde, vi gick till agnes. Vi gjorde la inte så värst mycket, vi gick ut och madde gick hem så jag och agnes gick runt och prata lite bara, låter askul jag vet ;) haha, ne men vi gick hem sen för det var så sjukt kallt ute. Så när jag kom hem mös jag ner i sängen med varm chocklad så jag skulle bli lite varm. Alldeles strax ska jag sova och förbereda mig inför skolan imorgon. Skojj! eller...? nja. Haha, men ajja har legat och sms:at lite med älskling nu också innan jag ska natta ;) hah, men har inget mer viktigt att skriva så säger godnatt nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0