134 dagar♥

134 underbara dagar, 134 dagar har jag varit tillsammans med världens bästa pojkvän idag! du är världsbäst och betyder aaallting för mig verkligen. Utan dig vid min sida kan jag aldrig tänka mig, det är du och jag nu. Kommer ihåg första gången vi träffades, jag var påväg till skolan och så smsade du och fråga om jag ville ha skjuts av dig istället. Självklart sa jag ju ja ;) så jag satt där och väntade vid busshållplatsen och var lite halft nervös, sen när du kom så satte jag mig i bilen bredvid dig och så fick jag se dig, dig och dina fina blåa ögon och gulliga léende, hihi så söt! ;) sen efter det sågs vi mer och mer och sen den 5:e oktober så blev det vi två, du och jag♥ världens bästa datum! vill bara säga att med dig mår jag som bäst och du gör mig så lycklig, så glad att jag har dig verkligen älskling. Christoffer, jag älskar dig mest av allt tusen varv runt jorden och tillbaka!♥


sweetie ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0