20120215

kom hem för en stund sen, ska fixa lite att äta för hann inte göra det imorse. Kom försent till skolan, ovanligt menar jag.. först var jag tvungen att gå till en av busshållplatserna för där var min, eller aa mammas cykel som jag lånar eftersom min cykel fortfarande är borta. Så då var jag tvungen att gå dit bort först och hämta den, sen cykla jag till skolan och jobbade med min matte, gick asbra idag! så det går framåt iaf :) men aa, annars idag då så vet jag inte riktigt vad som händer, inget speciellt tror jag. Men naej, nu ska jag göra nått att äta så vi hörs senare eller så! CIAO


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ooooj du var sjukt lik en som går i min klass! Damn! Jättesöt också :)



Kika gärna in på min och min lillasysters blogg!

Kram :)

2012-02-15 @ 14:01:46
URL: http://hauguth-barn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0