nystart!

hej igen! tar och börjar om ännu en gång med ny blogg, haha typ tredje gången eller nått? ajja, får väl se hur länge jag har kvar den här då, haha. Eller?... ae men det ända jag har hunnit fixa är headern lite snabbt just nu och jag tänkte att jag ändrar bakgrunden på bloggen imorgon eller nån annan dag. Eller kanske ska ha den vit? vet inte, får se. Ska strax sova iaf, ligger och sms:ar med älskling, imorgon är det ju alla hjärtans dag så då kommer han hit och så får vi se vad vi hittar på för mys♥ har köpt en present till honom men kan tyvärr inte säga det i bloggen för då kan han se det. Men kan säga imorgon vad han fick :) nehe men ajja, om man skulle sova då. Ska upp med tuppen imorgon så vi får höras, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0