outfit of today




såhär ser man ut idag! eller såg ut, just nu har jag mjukisbyxor och myströja på mig, haha kände för att klä på mig myskläder ist. Kom iaf hem för ca en timme sen, duscha lite då.. haha känns som jag duschar väldigt ofta, men det är såå skönt(a) hah, i vilket fall så gjorde jag det, och nu så äter jag lite frukost som jag inte hann göra innan jag drog iväg till skolan. Ska nog städa lite sen och sen åka och fylla på mitt busskort. Sen blir det att jag åker till älskling eller han kommer hit<3 haha, fick värsta överraskningen av han igår ;) han smsa och fråga om jag ville ha en överraskning, och så fråga jag vadå för nått. Och sen ringde det på dörren och så stod han där, hihi gulligt :D♥ men aa, får se det blir nog jag som åker till honom! :) men nehe, nu har jag faktiskt inget mer att skriva så vi hörs, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0