remember when

slutade skolan som vanligt (halv 12 alltså) snart dags för mig att göra nationella i matten.. hoppas verkligen på att jag kommer lyckas med det så håller tummarna! så länge som jag kämpat med det så MÅSTE jag lyckas. Annars blir jag riktigt besviken och sur! ajja, får se hur det kommer gå helt enkelt men är faktiskt rätt säker att jag kommer klarat!:) men jaja, ska sätta mig ute i solen en stund nu hade jag tänkt och fixa lite att äta också för hann som vanligt inte göra det innan jag åkte till skolan, får stressa som ett svin annars, haha. Aja,  sen ikväll iaf så blir det att gå till agnes som ska ha en liten tjejkväll så ska vi fira henne för hon fyller! så grattis till dig hjärtat! :)<3 nehe, men ne nu ska jag ut i solen som sagt. TTYL


hoppas du får en toppendag! älskar dig!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0