sooova

älskling åkte för ett tag sen, så nu är jag ensam :/ saknar honom redan! men blir o träffa honom imorgon igen så :)
aja, imorgon ja.. då blir det först skolan för min del, slutar halv tolv och begér mig då hem först och sen åker jag till älskling och är med honom heeela dagen, vi har ju 6 månader (a)♥ blir sista gången jag träffar honom på nästan en vecka :( (kommer till det) sen tar jag bussen hem till vadstena runt 9 tiden eller nått sånt kanske och träffar då agnes och nina, sen åker vi till motala och spenderar kvällen där  på hugos. Vet nog dock inte om jag stannar sådär jättelänge. Ska nämligen upp tidigt på fredagmorgon. Nu kommer det jag menar med att jag inte får träffa älskling på en vecka nästan för er som vill veta osv. Haha! ne, men jag ska till Öland på fredag och fira påsk där och stannar till måndag. Men sen när jag kommer hem så ska älskling på studentkryssning på tisdagen till onsdagen. Kanske hinner ses då den dagen han kommer hem eller på torsdagen. Hoppas på onsdag (a) men sen kan jag va med honom huuur mycket jag vill! :D haaha, aa nu vet ni ju iaf det, intressant va?.. :) ae, men vet ni, nu ska jag sova så vi hörs imorgon. Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-04-05 @ 19:28:42
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0