hemma nu

är hemma nu, och dessutom är jag sjuk också. Tror älskling smitta mig för han var sjuk några dagar när vi var i Italien, inte alls kul :( så han missa en dag att åka, det gjorde jag med för den delen, sista dagen. Så jag satt i backen och sola i en solstoll hela dagen då. Haha, ajja typiskt att bli sjuka just då.. hoppas jag blir helt frisk snart, hostar snart ut mina lungor asså, har lock för öronen och är förkyld, har troligen feber också tror jag, usch :/ blir iaf ingen skola för mig i morgon, ska sova hela dagen ist så blir jag friskare fortare. Men aa, veckan i Italien med min älskling har varit kanon iaf, aa förutom att vi vart sjuka då som sagt, men det har vart jättefint väder (15+) dom senaste dagarna, jättebra härliga skidbackar, myst med älskling. Vi fick ett eget hotellrum den sista dagen så det var mysis. Det har helt enkelt vart ett bra lov ;) kommer kännas tomt att sova ensam nu dock när jag sovit med älskling en vecka :( saknar honom redan massor (a) ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0