the pretty reckless

förlåt för seg update å sådär idag. Har inte orkat med bloggen idag och sen har jag vart med älskling, men aja. Han åkte hem för några timmar sen och jag ska börja packa lite strax hade jag tänkt, eller började lite med det förut så har bara lite kvar:) haha, brukar ta värsta lång tid för mig att packa, tycker det så jobbigt.. allt vad man måste ha med sig osv, och så kanske man glömmt att packa ner nått osvosv, jobbigt helt enkelt ;) hehe, imorgon åker jag till min sötnos igen och sen skulle mamma komma förbi senare runt kvällen och lämna min packning och så sover jag hos älskling, sen på tisdagen så åker vi iväg :D ska upp jättetidigt då, runt 6 nånting tror jag vi skulle åka, så aa blir att inte lägga sig försent imorgon för annars lär ju iaf aldrig jag kunna komma upp haha ;) vi kommer att äta frukost på flygplatsen tror jag eftersom vi inte kommer hinna äta hemma, sen sitter vi äntligen på flyget till Italien, kommer bli awesoome, en hel vecka med min älsklipälski och åka snowboard ;D kommer tyvärr inte kunna blogga nånting medans jag är där så ni får hålla er till jag kommer hem, haha. Ajja, men mitt sportlov kommer bli toppen iaf, hoppas ni också får ett bra lov, bloggar sista gången imorgon innan vi åker. BLir bra va? jorå, men vi hörs, hare sålänge!


bild från gårdagens outfit!

Kommentarer
Postat av: så det så

Är det du som är sexig elr? :) damn

2012-02-19 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0