ändrade planer tydligen..

sitter i köket och lyssnar på musik och äter lite, kom hem från skolan för ett tag sen. Somnade nästan asså, gjorde matteprov och det gick faktiskt rätt bra, sen tränade jag inför nationella vilket gick sådär. Får fortsätta med det på måndag. Va så sjuukt trött imorse så kom nästan inte upp men orkade pallra mig upp ändå. Kom ca 40 min sent, fast det roliga är att dom aldrig bryr sig om man kommer jättesent.. haha, ajja tur det iaf ;) men aa, ikväll så blir det tydligen ändrade planer, blir inget med glamour night så det sket sig. Vi ska dra på nån hemmafest ist jag nina och agnes. Eller jag och agnes vet jag iaf, med nina vet jag inte hur det blir? men ajja, det blir nog bra! nu ska jag snart ta bort sminket och sen sova en stund innan jag somnar framför datorn, haha! TTYL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0