fucking perfect

hejhej o hemskt mycket hej! hehe, jag vet att jag är lite off o så med uppdateringen, men ajja.. jag lever iaf! ;) har vart sjuk hela den här veckan och bara legat inne :/ mår inge vidare idag heller, men pallar inte ligga inne idag också.. kom hem för ett tag sen från mjölby, vart på ungdomshälsan, fick sällskap av lisa och elin hem på bussen igen, sen gick jag hem och fy satan vad kallt det är ute egentligen, hade min jeansjacka på mig och jag frös fan ihjäl asså..  hehe, inte riktigt sommar än.. ikväll blir det att dra till mjölby igen med agnes och möta upp nina och kanske käka lite och sen dricka, vet inte om det är så bra att göra det kanske om man mår som jag gör? haha, ajja. Blir nog bra, kanske inte stannar så länge fast sista bussen går 23.11 hem eller nått och det kanske är lite tidigt så mamma eller pappa får väll hämta mig om det är så, det lööööser sig ;) men nehe, nu ska jag fixa lite grejjer bara. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0