If it means a lot to you

hellå! just nu tar jag det bara lugnt och lyssnar på musik. Jag bad mamma förut att stämma gitarren så jag kunde spela lite, självklart hade hon sönder en sträng.. :/ så kan inte spela nu och måste köpa ny sträng nu, haha duktigt mami ;) ajja. Får väll försöka hitta på nått annat, spela playstation kanske? ;) haha nörd? nevars. SKulle ha dragit på träning idag men det blev aldrig så, så tar det nog imorgon ist! :) men aa, får som sagt se vad jag hittar på resten av kvällen. Allt jag vill ha just nu iaf är helg! på fredag blir det nog glamour night eller vare nu hette i Lkpg med nina och agnes, blir nog awesome :) sen mys med älskling resten av helgen såklart ♥ pyss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0