sämsta kvällen

kvällen börja bra men sluta dåligt om vi säger så. Är så himla förvirrad nu och tankarna bara virrar omkring i mitt huvud, börja med asbra fest med göddigt folk, sen blev det massa tjaffs och missförstånd med christoffer.. sitter i sängen och gråter och vet inte vad jag ska göra, är så glad att jag har en sån bra vän som var med mig hela kvällen occh stötta mig, jag älskar dig agnes hjärtat! du är guldvärd och jag vet inte vad jag sulle va utan dig, du hjälper mig alltid och finns alltid där för mig när jag har det som svårast och jobbigast!♥ kvällen vart inte precis som jag hade tänkt, men hoppas allt löser sig imorgon för nu mår jag fan sämst i världen, vill bara försvinna. FAAAAAN!


fyllebild, men vafan, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0