stop and stare

satt kvar lite längre i skolan idag, därför att jag kom 2 timmar sent. Hah, bra där.. så aa, satt kvar och jobba lite längre då, fast jag fick åka hem om jag ville, haha. Men ne, blev inte så för vill verkligen klara av matten nu så ska jobba stenhårt! ajja, men är iaf hemma nu och ska städa lite strax och fixa o så. Sen vet jag inte om det blir att åka in lite senare till Lkpg med nina (beror på om jag hinner) för vi måste köpa present till agnes som fyller imorgonnnn! :) men måste vänta tills pappa kommer hem så vi kan fylla på mitt busskort, har ju inga pengar kvar på det just nu :( eller så lånar jag hans, men får hoppas han inte kommer hem försent bara för butikerna stänger klockan 7 så.. men jaja, det löser sig nog! nehe, men om man skulle ta och börja städa lite smått nu då. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0