20120427

hejhej! min uppdaering har sugit, jag vet. Sry för det men har inte haft nått speciellt kul o så att skriva om, men ajja ska försöka komma igång lite sakta nu igen så får vi se hur länge det håller med uppdateringen o så :) ligger i sängen nu iaf och har precis pratat med min älskling i telefon. Saknar honom såå mycket<3 han ska vara borta en vecka från mig nu så kommer sakna han massa :( träffa han igår så då blev det bara massa mys, och så åkte vi till mjölby och tränade på att dansa till balen. Måste säga att vi var rätt duktiga faktiskt!;) hehe, men ne ska sätta på en film snart och mummsa på min marabou! mmm ;)haha hare bra sålänge!
mina balskor kom idag, äntligen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0