måste packaa!

som sagt, jag måste verkligen packa nu. Imorgon ska jag upp klockan 06.00 nämligen, och så bär det iväg till Öland :) stannar till måndag som jag nog skrev i ett inlägg tidigare. Så aa blir att packa när jag skrivit klart detta. Idag var jag i skolan och efteråt så åkte jag hem och åt lite, sen åkte jag till skänninge och skulle va med älskling. Haha, hade tänkt att jag skulle överraska honom och bara komma till honom utan att han visste vilken tid jag skulle komma. Så aa då åkte jag dit vid halv 2 och så öppnar jag dörren och skriker "hallåå" men så är han inte hemma utan bara hans mamma, haha bra där ;) så satt och prata med henne ett tag och väntade på att bebi skulle komma hem. Haha, så kan det gå! myst massor och haft med bäst har vi iaf♥ tog 21.07 bussen hem och duschade och aa, nu ligger jag här. Men juste, packa vare ja! hah, see ya! hare bäst sålänge :)


har verkligen inga nyatagna bilder så får bli en från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0