smile girl

hejhej, har inte bloggat något igår och vart lite segt på det idag också pga att jag är sjuk som sagt, har inte haft nån ork med bloggandet då. Men aa, har inte hänt så mycket, i söndags kom jag ju som sagt hem och då var jag med agnes en stund på kvällen, sen när jag kom hem märkte jag bara att jag hade blivit sämre så det var kanske inte så smart av mig... Hostar som bara den nu, inte kul!! och det vill inte sluta heller :( usch, asjobbigt, och igår låg jag hemma hela dagen och orkade knappt röra mig och la mig och sov vid typ 21.00 tiden.. sen idag är jag också hemma, får se om jag stannar hemma imorgon också. Troligtvis blir det la så. Men ajja, ska sätta på en film eller så nu så hörs vi! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0