120602

ojojoj, hur länge som helst sen jag bloggade nu, en månad typ haha. Har inte tänkt så mycket på bloggen och har inte kännt att jag haft nått speciellt att skriva om osv helt enkelt:) men men, hade tänkt sakta men säkert att försöka komma igång lite igen. Kommer köra mitt eget race och uppdaterar när jag känner för det. Får väl se hur länge det håller den här gången haha ;).. idag iaf så har jag vart med min fina pojke, har bara myst massor och så åkte vi till motala vid ungefär klockan 3 för att jag ville kolla lite på kläder, och när vi väl va där så kom vi på att affärerna var stängda. Hahah, så typiskt! ajja, så det var bara att åka hem igen. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, han åkte vid ungefär 8 för han skulle på klassfest för det är ju studentveckan. Inte lite avis.. vill också ta studenten!! haha, aja nu så tänkte jag alldeles strax sätta på en film och bara mysa för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0