120303

godmorgon! :)

vakna rätt tidigt idag även fast jag drack igår, gick upp en stund nyss för att gå till badrummet och direkt när jag kom upp så kände jag att det bara knep till i magen och hade asont. Kanske inte så konstigt, åt inget på hela dagen igår.. :( så åt lite yoghurt nu och det blev lite bättre. Nu ligger jag i sängen igen och kommer göra det ett tag till. Sen ska jag duscha och lite så jag känner mig frääsch! och sen blir det att träffa älskling en stund med :) men ajja, kvällen igår iaf var jättebra, eller aa förutom mot slutet då det hände lite saker och nina börja gråta o grejjer och jag, nina och agnes blev utkastade ur lägenheten vilket jag inte fattar varför?.. ajja, så då var vi tvugna att dra iaf och då åkte vi hem. Var astrött när jag kom hem och somna direkt. Så såg min kväll ut, hoppas ni hade en bra fredag? naej, nu ska jag sova en stund till, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0