Designer skyline

blev en lugn lördag ikväll :) dock ensam utan älskling :( känns konstigt för är alltid med honom på lördagar, men det är bara för att han ska upp klockan 4 imorgonbitti och jobba, men sen kan jag va med honom varje lördag igen tills han ska jobba igen den 21 april ♥ älskar dig såhääääär mycket! ska träffa honom imorgon och sover även där, myspys<3 :) menmen, idag iaf så har jag vart med mami i Lkpg och handlat lite. Hittade lite iaf, orkar inte lägga upp bild på det ikväll tyvärr (haha lat som tusan) men kan göra det imorgon :) kan ju iaf skriva vad jag köpte. Det blev att få hem en söt spets topp, tröja, skinnjacka, ögonbrynspenna, puder, en ring. Tror det var allt, haha :) men som sagt så kan jag lägga in imorgon det jag köpte. Hmm, ne men det var nog allt jag hade att skriva för ikväll :) Vi hörs mer imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0