hemkommen

kom hem typ nyss, har vart en bra kväll med med fina tjejor hos agnes med mycket dans osvosv! :) på slutet var bara jag, madde, jenna, lovisa och nellie kvar så då kollade vi på skräckfilm. Eller aa tyckte mer den var vidrig än läskig, äcklig asså... Wrong turn 2 var det vi såg, kolla dock inte klart på hela filmen men fyy vad vidrig. Har sett 1:an men minns inte så mycket från den för det var ett tag sen jag såg den. Handla typ om missfoster som bodde i skogen och levde på att döda männsikor som dom sen åt. UUUSCH! hah, ingen mysig film precis ;) men kvällen var bra iaf! min finis sa att han skulle komma hit och hämta mig, men han har inte gjort det så aa... ska sova alldeles strax, är jättetrött så kommer nog sova bra, trotts filmen vi såg. Haha, ne men säger godnatt nu, vi hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0