MITT ALLT.


jag minns det som igår, när jag träffa dig för första gången. Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag lova. Du är det bästa som någonsin hänt mig verkligen, har aldrig nånsin kännt mig såhär lycklig som jag känner mig med dig. Du betyder allt för mig och utan dig kan jag verkligen inte tänka mig att vara, vill leva mitt liv med dig så länge det bara går, det känns verkligen som du är den rätta för mig. Visst, vi har haft våra tjaffs och bråk men det viktigaste är att vi alltid löser det, jag ska försöka bättra på mig och alltid försöka berätta när det är nått, för jag vet att jag inte gör det så ofta för jag har svårt för att prata ut, och jag vet att du vill att jag ska kunna prata med dig om allt, det är viktigt jag vet, jag lovar att bättra mig. Du är det viktigaste för mig och jag gör allt för dig älskling. Älskar när vi bara ligger i sängen och bara pratar och kramas och bara myser, då mår jag så himla bra, mår bäst av att vara i din närhet, känner mig trygg och jag kan verkligen vara mig själv med dig. Och du kan va dig själv med mig också, det sista jag vill göra är att förlora dig, det skulle jag aldrig klara av. Du är min andra halva, mitt liv, mitt allt. Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0