Que tengo que hacer

shoo! slutade halv 12 idag, superskönt att sluta så tidigt varje dag! inget att klaga på iaf ;) haha, när jag kom hem gjorde mami mat, schnitzel och potatisgratäng, mums! sen försökte jag stämma gitarren men jag blir så jävla arg för det går aldrig..! så mamma försöker med det också men låter som det inte går så bra, haha ;) ajja, duschade och rakade benen nyss, så ligger i sängen i trosor och bh nu och ska alldeles strax klä på mig, senare sen nån gång blir det att åka till älsklipälski, mys! men nu kom mamma in precis och sa att hon lyckats stämma gitarren, great! ska nog spela lite nu, vi hörs!:)


nästan 1 års gammal bild, från valborg tror jag det var haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0