saknar

jag som har min släkt på mammas sida som bor så himla utpritt, som bor i skövde, stockholm, öland, och tyskland.. träffar inte jag allt för ofta. Saknar dom så otroligt mycket faktiskt :( speciellt melinda och min mormor :( saknar dom nått så otroligt, och att sen veta att min mormor bor ensam i ett stort hus, som hon måste klara av helt själv, det är kämpigt för henne. Jag älskar min mormor vad som än händer och då min morfar försvann tog verkligen hårt på alla, saknar honom också så himla mycket, skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka :(♥ ville bara säga att jag saknar verkligen alla på mammas sida av släkten♥ plus att jag saknar sommar på öland också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0