she's a maniac

haha, asså sorry för att jag suger med uppdateringen o så nu. Jag orkar bara inte blogga så mycket just nu. Men ajja, ska försöka att bättra på mig :) kom hem från skolan för ett tag sen, gjorde typ... 4 matteuppgifter eller nått? haha, var supertrött idag. Trött på skolan är man också, 4 veckor kvar till påsklovet ungefär, det ska bli skönt kan jag ju lova! sen är det bara det efterlängtade sommarlovet man väntar på. Åhh, ge mig sommar nu! Mina kusiner från usa kommer hit till sverige då också så ska bli superkul att få träffa dom igen :D men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;) hah, ne nu ska jag äta lite och sen får jag se vad som händer, ska träna ikväll iaf, hurtigt! TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0