trött tjej

heej! sovit gott? har iaf jag :) sov bredvid älsklingen inatt så då sover jag alltid bra :') var som sagt fest igår fast vart inget i mjölby utan linköping vart det. Jag och agnes tog bussen till mjölby först och då mötte vi upp nina vi stationen och så tog vi pendeln till linköping, tog stadsbussen till tannefors sen där det var. Var en jättebra kväll så tack alla för kvällen som var där! tog pendeln till mjölby vid 01:45 ungefär med agnes och nina och några andra som var på festen också. Sen hämtade älskling mig vid station och så åkte vi till vadstena och skjutsa hem agnes först och sen åkte vi till mig och sov här. Mår inte speciellt dåligt idag, blir typ aldrig bakfull och det är så jäkla skönt. Hehe, idag så ska vi nog dra och kolla på bio eller nått sånt. Hehe, men ne ska vara lite social med min pojke nu ist. Vi hörs senare eller imorgon! CIAO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0