USA bilder del 1

angående förra inlägget ni som såg det, skit i det. Visst jag kan känna att jag bara är trött på allting ibland och allt är pisspotta och inget vill som jag vill och blablabla! men tog bort inlägget och kör på bloggningen ändå. Men jaja, som rubriken lyder så hade jag tänkt lägga in lite usa bilder. Tar det i 1-2 delar för annars blir det så mycket bilder på en och samma gång. Nu har jag tagit kort på kort, alltså tagit kort på utskrivna foton. Eftersom vi var där 2004 hade jag ingen kamera ;) så kvalitén på bilderna är lite halvdana men dom får duga helt enkelt! nu kör vi första rundan, here we go!


jag myser med cooper och sam


mamma och annika


jag, jesper, johanna och markus


jesper, johanna och jag och mina finfina bikini, eller hur?


annika och george




flott hus!


pappa


markus på baseball match


annika, pappa, george och mamma


china town


hahaha, jag och mamma


lomboard street, the "crookiest" street


också lomboard street


vid golden gate bron


sjukt ful så bjuder! san francisco i bakgrunden

börjar med dom bilderna, så tar jag del 2 imorgon eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0