vart jag mig i världen vänder

haha, jag tror nog jag ska sluta o säga att jag ska iväg och träna. Blir ändå aldrig av ;) ska verkligen försöka komma iväg oftare! haha, men ajja. Idag iaf så har jag vart i skolan, när jag kom hem sov jag en stund sen åkte jag ner till tandläkaren (hatar tandläkare verkligen) usch, så som dom håller på i munnen och gräver o har sig, obehagligt! men jag överlevde ;) sen åkte jag hem igen, duschade och sen nu har jag städat och ska alldeles strax ta ner min tvätt. Sen blir det att bara kolla på tv eller nått :) har planerat lite inför helgen också med nina och agnes, blir nog braa det. Men ajja, måste ta hand om min tvätt nu. Vi hörs imorgon för kommer nog inte blogga nått mer ikväll. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0